از دست دادن پروتئین در بیماری کلیوی می تواند متوقف شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

از دست دادن پروتئین در بیماری کلیوی می تواند متوقف شود

از دست دادن پروتئین در بیماری های کلیوی می تواند از دست دادن Detenido¿La پروتئین در بیماری های کلیوی می تواند متوقف شود؟ در واقع، پروتئین در ادرار یکی از رایج ترین و واضح ترین علائم بیماری کلیوی است، می توان در مرحله متوجه بسیار temprana.Si بیمار می تواند درمان به موقع را، آنها یک شانس برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین در بیماری کلیه.

چه خواهد شد به از دست دادن پروتئین در بیماری های کلیوی منجر شود؟

بدانید که یکی از پروتئین است که کارکرد اصلی خون است برای تثبیت فشار، اجازه می دهد آب را در sangre.Si باقی می ماند پروتئین از دست داده است، فشار کاهش می یابد، و آب از ورود به خون منحرف اما فضای بین بافت، باعث از بین می رود پروتئین inflamación.Demasiada از خون به ناچار ضخیم شدن تراکم خون، و کمک به خطر بالقوه برای ترومبوز.

در همین حال، از دست دادن پروتئین نشان دهنده آسیب به پروتئین غشایی فیلتراسیون riñones.Demasiada فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیوی تسریع در بالا speed.Compared در واقع دسته بیماری کلیه می تواند در یک سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، شما می توانید یک بهبود خوب است.

آیا از دست دادن پروتئین در بیماری های کلیوی می تواند متوقف شود؟

مشخص شده است که از دست دادن پروتئین است که توسط یک اختلال کلیوی ایجاد، اگر ما آن را متوقف کند، ما باید به این اختلال کلیوی است که به بهبود عملکرد کلیه را تصحیح کنید.

برای رسیدن به این، شما ابتدا باید یک برنامه مناسب dieta.Aunque می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد، اما آن می تواند کلیه از آسیب بیشتر محافظت، پس از آن مفید است که برای حفظ renal.Sobre بر اساس عملکرد رژیم غذایی ، شما باید یک درمان موثر را برای تعمیر آسیب به کلیه، بنابراین شما می تواند یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه است.

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از به طور کامل و یا نشت پروتئین برای کنترل بیماری کلیوی خود، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال، دکتر آنلاین ما می تواند به شما با همه چیز در 24 ساعت کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: